zondag 16 januari 2011

Smoorverliefd



Trailer bekeken?
Wat denk je?
Wat valt er op?
Welke gevoelens krijg je daarbij?

Wat mij opviel is dat er veel kussen worden uitgedeeld en toch enkele opmerkelijke blotere scènes.
Ik had de trailer niet bekeken voor ik naar de voorstelling ben gaan kijken dus voor mij was het een totale verrassing.

Op Kerstmis is het de gewoonte dat ik met mijn ouders naar de cinema trek. Daar bekijken we dan een film die iedereen wel wil zien. Dit is meestal wel een nederlandstalige film.
Dit jaar is het dus smoorverliefd geworden.
Een film over verliefd worden zoals de titel al grotendeels verklapt.
In de film worden veel voorkomende en herkenbare situaties aan de hand gehaald.
Er zitten zeker ook grappige momenten in net zoals zeer romantische.
Ik denk aan de eindscène dat Veerle dobbelaere die de rol van Judith voor zich neemt, terug verliefd wordt op haar ex-man en er an nog vooruit komt.

Ik vind het wel belangrijk om zeker alle Vlaamse film te zien. Het is iets van hier, je verstaat de taal en het is werk van landgenoten.
De laatste vlaamse films zijn wel mijn ding: Zot van A, Smoorverliefd, Adem,...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten