zondag 16 januari 2011

Rapunzel

Met Steffi naar de cinema...
Het was me wel een belevenis.
Wat doe je wanneer je na 3minuten je parkeerticket kwijt bent?
Hulp vragen aan de kassa's!
Ow, rap! Die weten zelf niet wat doen...
Wat nu? Zoeken zoeken zoeken!
Ondertussen al een filmticket bestellen en bespreken welke film we gaan zien?
Mega Mindy en het zwarte kristal of Rapunzel?
Ook een snel besluit! We nemen Rapunzel dit gaan al meer voor oudere kinderen zijn en dan voelen we ons niet al te groot in de zaal.
Nog steeds verder zoeken...

Geen tijd meer, de film gaat beginnen.
Dan maar de zaal binnen zonder parkingticket.

Net op tijd! De film begint... 

Het sprookje 'Raponsje' bij velen wel bekend is verfilmd. Dit leek ons wel de moeite om dit te bekijken.
Nader gezien vond ik dit niet zo'n goede beslissing.
Als je het sprookje kent... weet je hoe de film in zijn gang gaat.
Er zijn natuurlijk wel nieuwe elementen in de film die wel verrassend zijn maar het einde was voor mij al bekend en dat was jammer.

Dat wil niet zeggen dat ik mij verveeld heb tijdens het bekijken van de film.
Een opfrissing van het sprookje is altijd welkom en de nieuwe dingen maakte het toch draagbaar om te kijken.
De film was gedaan voor we het wisten.

Wil je weten hoe ons parkeerticket-verhaal geëindigd is?
Wel na de film hebben de hele tocht naar de auto nog maar eens terug gedaan.
En wat denk je? 
We vonden het ticket en gelukkig maar ook of we stonden er misschien nog. 
Maar waar was het ticket dan?
Oh, gewoon onder de wielen van de auto gevallen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten